.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال دیدار احمدی‌نژاد با اوباما در نیویورک

با قطعی شدن سفر رییس‌جمهور ایران به نیویورک، احتمالا او با باراک اوباما نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، به درخواست و رایزنی برخی مشاوران ستاد انتخاباتی اوباما دیدار مي‌کند.

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور ایران که برای حضور در اجلاس عمومی سران کشورهای عضو سازمان ملل به آمریکا سفر خواهد کرد، در صورت موافقت با این دیدار، در حاشیه این اجلاس با اوباما ملاقات مي‌کند.
خبرگزاری پارسه پرس که بنا به برخی اخبار غيررسمی به رحیم مشایی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی وابسته است، با اعلام این خبر افزود: اگر چه بنا به اعلام روابط عمومی ریاست‌جمهوری، هنوز فهرست برنامه‌های سفر احمدی‌نژاد به نیویورک به غیر از حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، تعیین نشده است، اما برخی منابع آگاه از قطعی شدن این ملاقات خبر دادند.
بر اساس این گزارش، پیگیری مذاکره و ملاقات اوباما با احمدی‌نژاد چندی پیش با پیام غیرمستقیم او به رییس‌جمهور ایران آغاز شد، چنانچه ژنرال میرل مک پیک، مشاور نظامی باراک اوباما و فرمانده بازنشسته نیروی هوایی امریکا در این مورد اظهار کرد که عقیده اوباما این است که چرا ما با ایرانیان مذاکره نکنیم و چرا این کار انجام نشود، وقتی که ما با آنها منافعی مشترک داریم.
جنگ علیه القاعده یک نمونه از این موارد است.رسانه‌ها با اشاره به پیام باراک اوباما به احمدی‌نژاد و روحیه صلح‌طلبانه اوباما و پیشنهاد گفت‌و‌گوی بدون پیش‌شرط و مستقیم با ایران عنوان کردند که پیام آشتی و مذاکره اوباما وعده فصل جدیدی را بشارت مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.